فیروزه | زمرد | یاقوت

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


روش های مراقبت و نگهداری از سنگ اوپال

ا

اوپال

بهترین روش نگهداری از جواهرات اوپال

 

اوپال یک سنگ بسیار نازک و حساس است که دلیل آن به خاطر حجم بالای آب در درون آن است.

سنگ اوپال با کوچکترین افزایش دما در معرض خرابی و شکستگی قرار می گیرند و همچنین می توانند به راحتی خراشیده شوند. عده ای توصیه کردن زمانی که از سنگ اوپال خود استفاده نمی کنید آن را در درون آب نگهداری کنید.

هر چه سنگ های اوپال دارای حجم بالایی از آب باشند ، آن به سطح بالایی از توجه و مراقبت احتیاج دارند. تغییرات دما و گرما که می تواند بر روی این سنگ تاثیر بگذارد ، باعث شکاف و ترک های کوچکی در طول زمان بر روی این سنگ می شود که می تواند منجر به شکستگی آن شود. مسافری که مدام در حال سفر کردن است باید از استفاده کردن اوپال به عنوان هر چیزی (انگشتر،  گردنبند ، دستبند ،  گوشواره) در هواپیما ها خودداری کند زیرا فشار آن باعث تغییر سطح ارتفاع هواپیما خواهد شد.

سنگ های اوپال نباید در دستگاه های فراصوتی یا پاک کننده بخار قرارگیرند زیرا گرما و ارتعاش آنها ممکن است باعث ایجاد شکاف هایی بر روی این سنگ شود.

کسی که از جواهرات اوپال استفاده می کند باید جواهرات خود را در محیط های مرطوب نگهداری کند که اینکار می تواند از شکل گیری شکاف در آنها جلوگیری کند.

اگر شما به خوبی از سنگ اوپال خود مراقبت و نگهداری کنید اوپال شما برای مدت طولانی دوام خواهد آورد. شما بهتر است که از سنگ اوپال خود به گونه ای استفاده کنید که از  هر گونه خراشیدن ، ضربه زدن و ... به دور بماند. سنگ های اوپال اصلا نباید در نفت یا دیگر مواد شیمیایی نگهداری شوند ، اینکار باعث می شود که مواد شیمیایی مقداری یا همه حرارت آتش خود را از دست بدهند. زیرا اوپال ها دارای مقداری آب هستند (حداکثر ۲۰ درصد از آب تشکیل شده اند).

سنگ های اوپال نباید هرگز در بانک یا غارها به مدت طولانی نگهداری شوند.

اگر سنگ های اوپال بسیار خشک شد بدانید که آنها در حال شکستن هستند.

این پدیده (ترک خوردن) نامیده شده است و ارزش سنگ را از بین می برد.

شما همچنین باید از رها کردن سنگ اوپال خود در نزدیکی چیزهایی که به طور بالقوه در حال خشک شدن است اجنتاب کنید.

برای اینکه اوپال خود را از خشک شدن در امان نگهدارید ، ممکن است بسیار مفید باشد تا آن را به مدت چندین ساعت در داخل آب فرو ببرید.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین اوپال و انگشتر اوپال به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 26

تاریخ انتشار: چهار شنبه 22 آبان 1398 ساعت: 21:7

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

چگونگی خرید نگین اصل

ا

نگین فیروزه

از کجا نگین اصل خریداری کنیم؟

یکی از معضلات اساسی جامعه ما فروش نگین های تقلبی به مردم می باشد مخصوصا فروشگاهایی که به صورت آنلاین شروع به فروش نگین اصل یا تقلبی می کنند.برای جلوگیری از پیشامد اینگونه اتفاقات می بایست به معتبر بودن فروشگاه ها آگاهی یابید.به عنوان مثال فروشنده ای ممکن است نگین تقلبی را به جای نگین اصل به شما بفروشد و شاید شما هم نسبت به اصل یا تقلبی بودن آن آگاهی لازم را نداشته باشید.سایت زرسی بزرگترین ویترین آنلاین طلا و جواهر مدتی است که با فراهم کردن مقادیر بی شماری از نگین های اصل از سراسر کشور سعی در جلب رضایت مشتری دارد و در همین راستا با فروش نگین اصل به مشتریان توانسته است اعتبار زیادی در میان رقیبان و مشترین خود کسب کرده است.

سایت زرسی دارای نگین های اصلی همچون فیروزه،عقیق،زمرد،عقیق شجر،لابرادوریت،زبرجد،مالاکیت و ... دارد و از این جهت در میان فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش نگین اصل بسیار شهرت دارد.

سایت زرسی همچنین دارای نماد های الکترونیکی می باشد و از این نظر مشتریان محترم با نهایت اعتماد می توانند نسبت به خرید نگین اصل و انگشتر و دیگر زیورآلات اقدام نمایند.

شما هموطنان عزیز می توانید برای خرید نگین به سایت زرسی در قسمت محصولات و قسمت نگین مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 41

تاریخ انتشار: چهار شنبه 15 آبان 1398 ساعت: 19:51

برچسب ها : ,,,,,,,
نظر

عوامل موثر در قیمت گذاری انگشتر نقره مردانه دست ساز

ا

انگشتر فیروزه

چه عواملى قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز را در یک فروشگاه اینترنتی جواهرات و جواهر فروشی و... تعیین مى کنند؟

این سوالی است که سایت زرسی ، ویترین آنلایت جواهرات نقره به تحلیل آن پرداخت.

 

خرید و انتخاب انگشتر نقره مردانه دست ساز اصل و قیمت مناسب مستلزم توجه و دقت خاصی است که بسیاری از افراد در تشخیص آن با مشکل مواجه هستند و ممکن است فروشنده ای انگشتر نقره تقلبی را با قیمت زیادی به مشتری بفروشد. به همین علت ما بر آن شدیم تا با بررسی و کنکاش درباره این موضوع که قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز چگونه تعیین می شود؟ شما را راهنمایی کنیم.

 

در ادامه می پردازیم به اینکه چه عواملی در ارزش‌گذاری و تعیین قیمت انگشتر نقره مردانه دست ساز تاثیر مهم و کاربردی دارد؟


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 35

تاریخ انتشار: یک شنبه 5 آبان 1398 ساعت: 20:30

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

فواید و خواص سنگ موزانایت

ا

انگشتر موزانایت

خواص سنگ موزانایت 

سنگ موزانایت کریستال سیلیکون کاربید با فرمول شمیایی SiC است. اولین بار توسط شیمیدان فرانسوی هنری مویزن برنده ی جایزه ی نوبل کشف شد. هنگامی که او در حال آزمایش سنگ ها در گودال ناشی از برخورد شهاب سنگ در ‌دره ای در آریزونا بود موزانایت را به صورت ذرات میکروسکوپی کشف کرد. ابتدا اشتباهاً آن را الماس دانست، ولی بعدها سیلیکون کاربید را شناخت. نام مویزنایت نیز به افتخار او بر روی سیلیکون کاربید گذاشته شد. در ایران و در بین عامه به آن موزانایت گفته می شود.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 37

تاریخ انتشار: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 20:39

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فیروزه | زمرد | یاقوت)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف